Tot een volgende trip ben ik weer gewoon in Woerden op het vertouwde adres

zondag 27 september 2009

Veilig in Benin

Ik wist weer dat ik afrika was toen ik:
- Een klam lijf had van de vochtige warmte
- De speciale (lees penetrante) lucht van de lijven hier rook
- Ik overspoeld werd met vragen of ze miijn koffer mochten dragen
- Het een groote duwerij en voordringerij bij de paspoort controle en bagageband
Maar toch is het goed om terug te zijn
De reis was erg voorspoedig
Nu lekker naar bed en morgen aan het werk!
Jullie ook een goede week met veel werk- en leerplezier!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Hey Linda! Wij zijn met z'n allen wel heeeel jaloers hoor! We hadden graag met je mee gegaan!
Je schrijft trouwens hele leuke stukjes, ben benieuwd naar de komende stukjes in je blog. Heel goede tijd toegewenst en doe ze allemaal de groeten daar!!! Ben je wel even bezig...
Groetjes van de Eveleensjes.

29/9/09 20:35

 

Een reactie posten

<< Home