Tot een volgende trip ben ik weer gewoon in Woerden op het vertouwde adres

woensdag 30 september 2009

Ik weet weer dat ik aan boord ben omdat:
- ik weer de pieper op zak heb (altijd bereikbaar zijn!)
- geen 3 zoenen, maar hugs geef
- Iedere morgen met een slaperig hoofd om half 8 in de eetzaal zit
- weer heel goed weet hoe kort 2 minuten zijn (met douchen in iedergeval wel!)
- ik geen eten hoef te koken en af te wassen!
- 3 trapen op moet om buiten te kunnen zijn en 4 voor zonlicht op mijn lijf
- de enige plek voor mijzelf mijn bed en kastje is
- ik de kamer mag delen met 5 anderen
- ik altijd een bordje met mijn naam op moet hebben
Dit is het schipleven een beetje in het kort. Toch geniet ik er van. Wel zijn heel veel nieuwe mensen die ik nog niet ken. Het voordeel is wel dat ik makkelijker 's avond op het lab ga zitten aan mijn literatuur studie (goed he!)
Het voordeel is wel dat als ik dan eenmaal alle trappen op ben naar een hoger dek, ik wel stralend weer met een lekker zeebriesje heb!
kortom: ik heb het nog zo slecht niet