Tot een volgende trip ben ik weer gewoon in Woerden op het vertouwde adres

vrijdag 2 oktober 2009

Twitter vanuit Benin

Volgens mij moet ik maar gaat twitteren, dat doen alle beroemdheden toch? haha
Volgens mij zo gek nog niet, want dan kan ik alles delen met mijn fans (jullie dus)
Misschien denk je nu dat ik doorsla en dat is missschien ook wel zo, want ik ben vanmorgen om 06:00! hard gaan lopen met een groepje. Moet niet gekker worden toch? maar het is hier anders gewoon te heet om hard te lopen. Het rondje was 5 km. Gek zat voor de eerste keer hier.
Ik zit nu op het lab uit te zweten omdat ik natuurlijk niet met zo'n rood hoofd de eetzaal ik kan
Gisteren was Esperance op het schip! Voor wie het gemist heeft: dat was een vrouw uit Benin die in Aug 2007 aan boord was en die ik een maand lang iedere dag heb bezocht. Ze was hier nu omdat ze pas weer een operatie heeft gehad. Echt super om haar te zien. Ze was zo blij!!!
Goed snel aan het ontbijt anders is de tijd voorbij en moet ik tot de lunch wachten
Ik houd het toch maar bij de blog denk ik....te weining woorden in een twitter

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

linda!!
wat gaaf dat je er weer bent...had ik dat eerder geweten, was ik met je mee gegaan.
Heerlijk weer zo dichtbij het schipleven te komen door je verhalen. Dank je. Een heel, heel goede tijd en in ieder geval spreken we elkaar weekend van 17 oktober? (ik ga de 16e naar concert van kees en erna door naar de reunie...dus als je mee wilt rijden, mag misschien wel van agnes ;)
Heel goede tijd en groeten aan de bekende nederlanders daar (ik zit ook niet op twitter) Aan Ans, Ellen. Groeten aan Laura, Esther Blaum etc.
doeg, agaath

2/10/09 11:47

 
Anonymous Anoniem said...

Ha Lin,

Klinkt goed... en je bent inderdaad goed bezig, 5km hardlopen, aan je literatuurstudie... toe maar!
Succes met je minimale tot geen privacy en geniet met volle teugen van het mooie weer! Hier is het voornamelijk grijs...

Liefs Suzan

5/10/09 10:54

 

Een reactie posten

<< Home