Tot een volgende trip ben ik weer gewoon in Woerden op het vertouwde adres

dinsdag 6 oktober 2009

Verhuizing!

Even een berichtje om te laten weten dat het goed met me gaat, erg goed zelfs!
Ik moest nl van hut veranderen omdat in mijn bedje een verpleegkundige komt. Ik dus op zoek naar mijn nieuwe hut en wat bleek....Het is een eenpersoonshut! Meestal kom je daar pas in na een jaar of 4 trouwe dienst. Je verdient punten ook door je leeftijd en je positie. Blijkbaar ben ik belangrijk als gedacht haha. Dat zal allemaal wel meevallen. Ze hadden waarschijnlijk geen ander bed voor mij. Hier eerst een foto van mijn oude bed. Dit is een gedeelte van de hut. Er zijn nog 2 van zulke hokken. Totaal 6 in deze hut.
Tadaaaa hier mijn nieuwe kamer. Helemaal voor mij alleen!!!

Afgelopen weekend ben ik een dag weggeweest naar een soort eiland in een meer. Echt helemaal super. We moesten er in een boot heen. Het wer ws niet super en we waren op de heenwel helemaal nat geregend. Gelukkig werd het later droog.

Heerlijk relaxen dus! Maar nu weer hard aan het werk. ze hebben me al 2 avonden gebeld voor bloed en ook vanavond is er grote kans. We zullen zien

Groetjes

3 Comments:

Blogger Mirjam said...

Hallo Linda,

Nou, het is je van harte gegund om ook eens de luxe te hebben van een 1-persoonshut. Super zeg.
Fijn dat het weer goed gaat, je wordt al een beetje een oproepkracht op het lab zeg!
Vraagje: zou je Clementine willen vragen of ze mijn kaart heeft ontvangen voor haar verjaardag??? Die heb ik begin augustus al vertuurd......
Werkse, studeerse en de groeten aan iedereen die mij misschien nog kent, er zijn wel weer veel nederlanders aan boord denk ik.

Groetjes en tot horens, Mirjam

6/10/09 23:18

 
Blogger Unknown said...

He Linda,

ziet er goed uit die grote kamer!
Ze weten natuurlijk ook wel dat je vrijwel direct er uit gaat.

Ton

7/10/09 08:06

 
Blogger Unknown said...

hoi Linda,

eindelijk je vakantie verhaal gehoord van Miranda. tof dat het tof was.

vanuit continentaal europa, hartelijke herfstachtige groet,
Peter

7/10/09 20:11

 

Een reactie posten

<< Home