Tot een volgende trip ben ik weer gewoon in Woerden op het vertouwde adres

vrijdag 16 oktober 2009

Weer naar huis

De 3 weken zitten er op...over een uurtje vertrek ik van het schip richting vliegveld
De weken zijn voorbij gevlogen. Moe, maar voldaan stap ik in het vliegtuig
Ik heb vandaag gewoon tot een uur of 5 gewerkt zo druk was het. De afgelopen 3 weken ben ik 2 dagen vrijgeweest en de rest gewerkt of met de pieper rond gelopen. Als afscheid gisteren nog een drukke dag. 's Morgens om 7 uur werd het spoed-team al opgeroepen dus kon ik aan de slag. Toen ik net wilde lunchen en mijn eerste hap nam hadden ze 2 zakken bloed nodig en toen ik net mijn avondeten op had belde ze weer voor een andere zak bloed. Toen werd ik 's avonds nog om 9 uur voor een spoedje opgegeroepen en nog een om 11 uur! Het was me het dagje wel
Al met al heb ben ik gelukkig dus erg nodig geweest, wat altijd een lekker goevoel is. Ik heb genoten om hier weer te zijn
Maar nu weer lekker richting Nederland. Alleen een beetje jammer dat het weer daar niet zo super is
Groetjes